Pár rad do SW - a Jedi Knight

Ochránce míru
Uživatelský avatar
Skelos
Příspěvky: 320
Registrován: sob 14. srp 2010 22:49:34
Jméno ve hře: Aennesis
Herní třída: Sith Inquisitor
Bydliště: Černá Hora/Blansko

Re: Pár rad do SW - a Jedi Knight

Příspěvekod Skelos » stř 02. kvě 2012 11:31:26

chci vidět 2 dps + 1 healer vs 3 dps ;-) hádej kdo vyhraje
Uživatelský avatar
Teyond
Příspěvky: 212
Registrován: ned 08. kvě 2011 23:34:28
Herní třída: Jedi Knight

Re: Pár rad do SW - a Jedi Knight

Příspěvekod Teyond » stř 02. kvě 2012 11:38:34

Wanderer, dovolím si napsat to co jsi napsal, ty nemáš pravdu už tuplem.Napsal že jsi když čekáme na CD, tak to neumíme, běž si toho focuse zahrát a uvidíš.Ja focuse hraju od začátku ledna, od 40 lvlu, vim o čem to.Jak napsal Skelos, měli to nechat jak to bylo před 1.2.Dále focus OP nebyl, akorát noobíci nevěděli jak ho zabít, tak si stěžovali a dopadlo to jak to dopadlo.
Srovnávat Vigilance, jak si všechny dává a vyhrál.Vždyť ty tu classu vůbec neznáš, Vigilance má jeden talent do PvP který můžeš použít 2x do 15 sekund , focus nič takového nemá.Taky Vigilance může v klidu být jako hybridní spec, avšak Focus je závislý na Force Exhaustion, poslední talent ve focus stromu.Zatím co Vigilance plasmu (poslední talent ve Vigilance stromu) nepotřebuje až tak moc jako fucus build abilitu Force Exhaustion.Takže pokud chcete jét Focus, tak těch 31talentů musíte dát aby jste ten sweep mohli používat, jinak je to k ničemu.

Classu si nikdy nehrál, vůbec ji neznáš ale troufneš si nám tu napsat jak to neumím jelikož čekám na cooldown, nejsi ty náhodou politik s vysokou školou, Wanderer?

Aries "Pokud má štít, tak odložit FS a řezat" bohužel v tu chvíli můžeš použit Strike, Sundering Strike, Blade Storm a nebo Slash a stejně to dá prd dmg.Na tý 50 sám uvidíš že to sranda neni.Nicméně k mému přešlému příspěvku.Mělo to pouze vyznít jako konstatování, tedy jakékoliv osobní dotčení nemělo být na místě.

Tady je to, o čem jsem se zmiňoval u Vigilance.Force push resetuje CD u Force Leap.
Přílohy
Unreimitting.jpg
Unreimitting.jpg (18.87 KiB) Zobrazeno 2929 x
Obrázek
Uživatelský avatar
Cassius
Příspěvky: 454
Registrován: pon 31. říj 2011 19:04:57

Re: Pár rad do SW - a Jedi Knight

Příspěvekod Cassius » stř 02. kvě 2012 11:40:58

Wanderer píše:no, to není tak že nepřehealuje jedno dpsko :) to je jen mylná interpretace. těžko bude něco přehealovávat když je ve stunu a přerušovanej... tam už je jedno jestli natahuješ heal jednu a půl nebo dvě a půl vteřiny, když ti to někdo interuptne. v běžné wz, pokud jsou v týmu rozumný lidi kteří vědí co a jak hrát, healer udrží sebe a další dva lidi.

zase tu mluvíš o 1vs1, a říkám to znovu, to není princip pvp v swtor :) zkuste se od 1vs1 úplně oprostit a pak posuzujte užitečnost v pvp...


Tak tak, je třeba asi představit modelovou situaci, kdy se například potkají dvě grupy - 4 dps vs 3dps+heal.
V normální situaci 1v1 healer vs dps můžeme předpokládat, že by podobně vybavené dps vyhrálo, protože ho bude interuptovat a různě mu znemožnovat jeho healy a celkově jeho DPS (damage per second) bude větší než healerovo HPS (healing per second) +DPS. Ve skupině se ovšem healer snaží nebýt terčem protivníkova útoku a healuje pokuď možno z bezpečí, nepoužívá tolik ofenzivní útoky, může používat AOE heal(který je 1v1 k ničemu ) - představme si např., že healer udělá 1000 HPS + 500 DPS a dps které ho dueluje udělá 2000 DPS , tedy dps ho nakonec porazí, bo healer není schopen ho přehealovat a současně dělat nějaký slušný dmg. Ovšem ve skupinovém pvp je stejný healer v ideálních podmínkách schopen díky AOE a dlouhým healům udělat např. 2500 HPS a ještě nebereme v úvahu, že healer mívá na sobě obykle tankův štít, který v 1v1 nemá.

Edit. Jo a samozřejmě, že Guardian/Juggernaut je velmi silný v 1v1. To jsme zjistili včera, každý kdo tvrdí opak klasu nehrál nebo ji hraje špatně. :P
Naposledy upravil(a) Cassius dne stř 02. kvě 2012 11:48:50, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Gravelark
Příspěvky: 408
Registrován: sob 25. čer 2011 20:35:50
Jméno ve hře: [Gravelark] [Theta]
Herní třída: Jedi Knight

Re: Pár rad do SW - a Jedi Knight

Příspěvekod Gravelark » stř 02. kvě 2012 11:46:04

wanderer +1, já to mám stejné ve wz, tak jsem rád, že jste to přímo odzkoušeli i v duelech. s healovací classou taky souhlasím. ve wowku mi přišlo směšné, že mě jako resto druida nedokázali sejmout čtyři protivníci. dps by mělo mít navrch oproti healům, ale samozřejmě by mu mělo trvat delší dobu, než ho sejme. samozřejmě ne jen dmgem, ale i interupty, stuny atd. každopádně ve wz je redukce healu, v pve má tedy heal lepší statistiky.

pokud guardian ví, co má ve wz dělat, tak je prostě borec. viz týpek v opozitním týmu ze včerejší wz: 450k dmg 250k protection. já šel klasicky po healech a jen díky němu nechcípli, protože dokázal měnit guard podle toho, na kterého heala jsme útočili, a celkově se mu povedlo healy obránit. prostě týmový přínos 100%. myslím, že jede vengeance s dps equipem, ale soresu formou. možná má hybrid vengeance (vigilance) s tankovním (immortal?) stromem. schválně dneska zkusím nafotit nějaké statistiky po wz.

já teď osobně jedu http://www.torhead.com/skill-calc#500MMZfzrMrhddGRZMM.1 ale nejsem si jistý, jak naložit s talenty v Accuracy, Stagger, Improved sundering strike. ale je to tak o jednom bodu, takže zas tak velký rozdíl to není. accuracy mi podle mě to jedno procento nepřidá, radši delší zastavení protějška. a sunder armor se stakuje podle mě dost rychle, takže není zas tak třeba tomu dát 100% šanci. shien formu jsem opustil, protože velký dmg jde udělat i bez ní a navíc právě díky soresu více vydržím a pomůžu týmu. se shien jsem stejně přehazoval formy jak se to hodilo. a to já nikdy neměl moc rád. se soresu se cítím prostě jistější.
Uživatelský avatar
Skelos
Příspěvky: 320
Registrován: sob 14. srp 2010 22:49:34
Jméno ve hře: Aennesis
Herní třída: Sith Inquisitor
Bydliště: Černá Hora/Blansko

Re: Pár rad do SW - a Jedi Knight

Příspěvekod Skelos » stř 02. kvě 2012 11:50:42

Cassius píše:Tak tak, je třeba asi představit modelovou situaci, kdy se například potkají dvě grupy - 4 dps vs 3dps+heal.
V normální situaci 1v1 healer vs dps můžeme předpokládat, že by podobně vybavené dps vyhrálo, protože ho bude interuptovat a různě mu znemožnovat jeho healy a celkově jeho DPS (damage per second) bude větší než healerovo HPS (healing per second) +DPS. Ve skupině se ovšem healer snaží nebýt terčem protivníkova útoku a healuje pokuď možno z bezpečí, nepoužívá tolik ofenzivní útoky, může používat AOE heal(který je 1v1 k ničemu ) - představme si např., že healer udělá 1000 HPS + 500 DPS a dps které ho dueluje udělá 2000 DPS , tedy dps ho nakonec porazí, bo healer není schopen ho přehealovat a současně dělat nějaký slušný dmg. Ovšem ve skupinovém pvp je stejný healer v ideálních podmínkách schopen díky AOE a dlouhým healům udělat např. 2500 HPS a ještě nebereme v úvahu, že healer mívá na sobě obykle tankův štít, který v 1v1 nemá.


hraješ healera? Byls s ním někdy v pvp? Jakmile tým zjistí, že jsi healer nezacastíš ani jeden heal, protože je to pořád interupt, stun, knockback atd vůbec tu nefunguje ten resolve bar prostě chain ccs jak u nějákýho mmorpg z 90. let....když už tu píšeš ty matematický rovnice healer v grupě proti dps atd stačí jeden marauder a healer je v prd*li a to totálně a nepomůže mu ani nějakej blbej tankův štít :D

EDIT: Jinak je to celkem fuk, protože na nějákých serverech už se pvp ani nechodí je to tak přelidněný, že už to lidi nebaví :D Bioware uspělo....
Uživatelský avatar
Gravelark
Příspěvky: 408
Registrován: sob 25. čer 2011 20:35:50
Jméno ve hře: [Gravelark] [Theta]
Herní třída: Jedi Knight

Re: Pár rad do SW - a Jedi Knight

Příspěvekod Gravelark » stř 02. kvě 2012 11:54:43

skelos tak to je zas tvoje interpretace. brácha za heala hraje a vůbec si jako ty nestěžuje. právě naopak si připadá jako borec, který zachraňuje prdel ostatním. to samé se dá říct o healech mých protivníků. než ti padnou, to je porod. a ten guard je mega pomoc. navíc aoe taunt taky redukuje dmg atd. navíc interuptuješ a stunuješ i ta dpska. že ti ve warzoně nikdo jako healovi nepomáhá, to si vyřiď se svými spoluhráči. ale heal určitě není nějak underpowered.

edit: když je ti to fuk, tak tu prosím nepiš, jen otravuješ... nechápu, proč máš zapotřebí psát v topicu o theorycraftingu o bídě serverů. tady to nepatří. rozdmýchej tuto diskuzi dál a budu ti to mazat.
Uživatelský avatar
Skelos
Příspěvky: 320
Registrován: sob 14. srp 2010 22:49:34
Jméno ve hře: Aennesis
Herní třída: Sith Inquisitor
Bydliště: Černá Hora/Blansko

Re: Pár rad do SW - a Jedi Knight

Příspěvekod Skelos » stř 02. kvě 2012 11:59:00

Gravelark píše:skelos tak to je zas tvoje interpretace. brácha za heala hraje a vůbec si jako ty nestěžuje. právě naopak si připadá jako borec, který zachraňuje prdel ostatním. to samé se dá říct o healech mých protivníků. než ti padnou, to je porod. a ten guard je mega pomoc. navíc aoe taunt taky redukuje dmg atd. navíc interuptuješ a stunuješ i ta dpska. že ti ve warzoně nikdo jako healovi nepomáhá, to si vyřiď se svými spoluhráči. ale heal určitě není nějak underpowered.



jakou klasu hraje brácha?

EDIT: Heal u sage/sorcerera je underpowered narozdíl od DPS buildů ostatních postav.....důvod, proč to takhle Bioware udělalo, bylo protože plno hráčů brečela na foru (rozumněj neuměla ještě asi používat interupt atd nebo je štvalo že healer uhealoval dps, když ho sundalo) po 1.2 to vypadá tak, že jediný čím se sage/sorc liší je to, že má aoe heal (kterej je většinou v pvp celkem na nic) jinak je to nejlehčí healer na sundání je hned dole. Comando bylo možná OP když healer dával hity i za 4k a k tomu healoval atd jenže to neznamená, že budu nerfovat všechny healery ;-)
Naposledy upravil(a) Skelos dne stř 02. kvě 2012 12:06:04, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Teyond
Příspěvky: 212
Registrován: ned 08. kvě 2011 23:34:28
Herní třída: Jedi Knight

Re: Pár rad do SW - a Jedi Knight

Příspěvekod Teyond » stř 02. kvě 2012 12:00:50

Nemá vůbec cenu o tomhle mluvit.Počkejte na ranked Warzony a oni Vám ty vaše chytré keci rozbijí.Ale troufnout si napsat něco s takovou jistotou, když s tim nemáš žádnou zkušenost může jen někdo jako politik.
To je jako kdyby jsi tvrdil "Vím o čem je válka, vím jaké to je, ale nikdy jsem ji nezažil".
Obrázek
Uživatelský avatar
Gravelark
Příspěvky: 408
Registrován: sob 25. čer 2011 20:35:50
Jméno ve hře: [Gravelark] [Theta]
Herní třída: Jedi Knight

Re: Pár rad do SW - a Jedi Knight

Příspěvekod Gravelark » stř 02. kvě 2012 12:03:02

jedi sage, na serveru máme ještě borce healera smugglera, který si to dává ještě víc. nemáme moc healů trooperů, takže o těch ti moc nepovím, ale na druhé straně jsou bounty hunteři, kteří mi připadají nějtěžší na sejmutí. plus jeden agent, kterého osobně vyloženě nesnáším :)
Uživatelský avatar
Cassius
Příspěvky: 454
Registrován: pon 31. říj 2011 19:04:57

Re: Pár rad do SW - a Jedi Knight

Příspěvekod Cassius » stř 02. kvě 2012 12:03:53

Skelos píše:
Cassius píše:Tak tak, je třeba asi představit modelovou situaci, kdy se například potkají dvě grupy - 4 dps vs 3dps+heal.
V normální situaci 1v1 healer vs dps můžeme předpokládat, že by podobně vybavené dps vyhrálo, protože ho bude interuptovat a různě mu znemožnovat jeho healy a celkově jeho DPS (damage per second) bude větší než healerovo HPS (healing per second) +DPS. Ve skupině se ovšem healer snaží nebýt terčem protivníkova útoku a healuje pokuď možno z bezpečí, nepoužívá tolik ofenzivní útoky, může používat AOE heal(který je 1v1 k ničemu ) - představme si např., že healer udělá 1000 HPS + 500 DPS a dps které ho dueluje udělá 2000 DPS , tedy dps ho nakonec porazí, bo healer není schopen ho přehealovat a současně dělat nějaký slušný dmg. Ovšem ve skupinovém pvp je stejný healer v ideálních podmínkách schopen díky AOE a dlouhým healům udělat např. 2500 HPS a ještě nebereme v úvahu, že healer mívá na sobě obykle tankův štít, který v 1v1 nemá.


hraješ healera? Byls s ním někdy v pvp? Jakmile tým zjistí, že jsi healer nezacastíš ani jeden heal, protože je to pořád interupt, stun, knockback atd vůbec tu nefunguje ten resolve bar prostě chain ccs jak u nějákýho mmorpg z 90. let....když už tu píšeš ty matematický rovnice healer v grupě proti dps atd stačí jeden marauder a healer je v prd*li a to totálně a nepomůže mu ani nějakej blbej tankův štít :D



Proč zrovna marauder, včera jsme jednoho duelovali a nevyhrál nic, mám pocit, že dokonce prohrál i s healerem sorckou bez štítu. Navíc já jsem psal v ideálních podmínkách, pokuď se dobře zergne, tak samozřejmě nic moc neudělá. A ne healera jsem nehrál, ale tak vím jak mě healují lidé v naší guildě, když jdeme PVP. Samozřejmě se také snažím soupeře od našeho healera odtahovat, pokuď to jde, v rámci možností. Podle mně je přínos healera v grupě jednoznačně pozitvní, když už nic tak na sebe alespoň strhne pozornost a mezitím udělají dpska svojí práci. ;)

Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

cron