Wanderer píše:no, to není tak že nepřehealuje jedno dpsko to je jen mylná interpretace. těžko bude něco přehealovávat když je ve stunu a přerušovanej... tam už je jedno jestli natahuješ heal jednu a půl nebo dvě a půl vteřiny, když ti to někdo interuptne. v běžné wz, pokud jsou v týmu rozumný lidi kteří vědí co a jak hrát, healer udrží sebe a další dva lidi.
zase tu mluvíš o 1vs1, a říkám to znovu, to není princip pvp v swtor zkuste se od 1vs1 úplně oprostit a pak posuzujte užitečnost v pvp...
Cassius píše:Tak tak, je třeba asi představit modelovou situaci, kdy se například potkají dvě grupy - 4 dps vs 3dps+heal.
V normální situaci 1v1 healer vs dps můžeme předpokládat, že by podobně vybavené dps vyhrálo, protože ho bude interuptovat a různě mu znemožnovat jeho healy a celkově jeho DPS (damage per second) bude větší než healerovo HPS (healing per second) +DPS. Ve skupině se ovšem healer snaží nebýt terčem protivníkova útoku a healuje pokuď možno z bezpečí, nepoužívá tolik ofenzivní útoky, může používat AOE heal(který je 1v1 k ničemu ) - představme si např., že healer udělá 1000 HPS + 500 DPS a dps které ho dueluje udělá 2000 DPS , tedy dps ho nakonec porazí, bo healer není schopen ho přehealovat a současně dělat nějaký slušný dmg. Ovšem ve skupinovém pvp je stejný healer v ideálních podmínkách schopen díky AOE a dlouhým healům udělat např. 2500 HPS a ještě nebereme v úvahu, že healer mívá na sobě obykle tankův štít, který v 1v1 nemá.
Gravelark píše:skelos tak to je zas tvoje interpretace. brácha za heala hraje a vůbec si jako ty nestěžuje. právě naopak si připadá jako borec, který zachraňuje prdel ostatním. to samé se dá říct o healech mých protivníků. než ti padnou, to je porod. a ten guard je mega pomoc. navíc aoe taunt taky redukuje dmg atd. navíc interuptuješ a stunuješ i ta dpska. že ti ve warzoně nikdo jako healovi nepomáhá, to si vyřiď se svými spoluhráči. ale heal určitě není nějak underpowered.
Skelos píše:Cassius píše:Tak tak, je třeba asi představit modelovou situaci, kdy se například potkají dvě grupy - 4 dps vs 3dps+heal.
V normální situaci 1v1 healer vs dps můžeme předpokládat, že by podobně vybavené dps vyhrálo, protože ho bude interuptovat a různě mu znemožnovat jeho healy a celkově jeho DPS (damage per second) bude větší než healerovo HPS (healing per second) +DPS. Ve skupině se ovšem healer snaží nebýt terčem protivníkova útoku a healuje pokuď možno z bezpečí, nepoužívá tolik ofenzivní útoky, může používat AOE heal(který je 1v1 k ničemu ) - představme si např., že healer udělá 1000 HPS + 500 DPS a dps které ho dueluje udělá 2000 DPS , tedy dps ho nakonec porazí, bo healer není schopen ho přehealovat a současně dělat nějaký slušný dmg. Ovšem ve skupinovém pvp je stejný healer v ideálních podmínkách schopen díky AOE a dlouhým healům udělat např. 2500 HPS a ještě nebereme v úvahu, že healer mívá na sobě obykle tankův štít, který v 1v1 nemá.
hraješ healera? Byls s ním někdy v pvp? Jakmile tým zjistí, že jsi healer nezacastíš ani jeden heal, protože je to pořád interupt, stun, knockback atd vůbec tu nefunguje ten resolve bar prostě chain ccs jak u nějákýho mmorpg z 90. let....když už tu píšeš ty matematický rovnice healer v grupě proti dps atd stačí jeden marauder a healer je v prd*li a to totálně a nepomůže mu ani nějakej blbej tankův štít
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů