Sherlock161 píše:A proč by to mělo mít atmosféru DayZ? A proč by to mělo být vůbec kopie DayZ? Hra je ve vývoji už rok, v tu dobu ještě o DayZ nikdo nikdy nevěděl.
Alespoň se zamysli, než začneš psát protiklady. Ale jinak, jak píše Melkor, s DayZ to bude mít hodně málo společný. Vývojáři z toho pravděpodovně budou chtít mít přesnej opak toho, co vidí v budoucnosti DayZ Dean Hall - budou chtít hru, kterou budou hrát miliony lidí a bude jim to sypat. Takže logicky nemůžou udělat hardcore hru, ale obyčejný casual MMO. Nejhorší je, že jsem někde četl, že to bude survival, o čemž pochybuju. Pokud chtěj aby to hrály ty obrovský masy tupejch lidí, který dneska nejvíc ovlivňujou herní průmysl, tak to bude muset jednak MMO a jednak zase MMO, ve kterym jsi nesmrtelnej (=umřeš a narodíš se bez jakýkoli ztráty).
Rocket naopak slíbil komunitě, že se neupíše žádný velký společnosti, protože chce mít projekt plně pod kontrolou a pravděpodobně chce udělat DayZ standalone hru na stejný bázi distribuce jako je třeba Minecraft. Zároveň nečekám žádný nerfování, žádný zjednodušování a podobně.
Jinak vývojáři WarZ sice můžou tvrdit, že "they were doing zombie games before it was cool
", ale to neznamená vůbec nic. Je možný, že to měla bejt původně úplně jiná hra a po odhalení DayZ to komplet překopali a teď tvrděj, že se jen lehce inspirovali.
Jo a ještě jsem si vzpomněl... Proč si myslim, že bude War Z spíš CoD na velký mapě se zombie, než survival hra?
"Big open worlds to explore between 200 to 400 square kilometers" .. to že pomalu rozjížděj closed betu a ani nevědí, jak velká bude mapa, neberu v potaz. Každopádně, pokud má bejt na cca 300km^2 250 hráčů, tak to bude prostě CoD. Černarus v DayZ má 225km^2 a na full serveru s 50ti lidma je to v některejch místech docela o hubu. Takže bych si nedělal naděje na nějakej kvalitní zombie survival titul, ale spíš na mix l4d, CoD a nějakýho nepříliš kvalitního MMO.